wtorek, 28 sierpnia 2012

Siemanko !!!
Oto miejsca w wtórych spędzamy wspólnie czas:

                                                       
                                                                   Domki:












                                                               Boisko:









To narazie tyle  do następnego posta .



poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wspomnienia ...

Witajcie ludziska !

To już nasz 7 post. Dzięki wielkie za odwiedzanie naszego bloga. Już niedługo szkoła ;c ,ale my chcemy jeszcze wakacje !!! Na szczęście mamy słodkie fotki z tych 2 miesięcy :) 

Oto 9 z nich połączonych w całość :





Na jednym ucięło Dariusza, ale to nic :)







Kasia was kocha :)

niedziela, 26 sierpnia 2012

Siemanko .!

Siemanko .!
Dzisiaj niedziela 2 dzień na borkach kiedy nie ma Rasta Świstaka, ale na szczęście jutro przyjedzie. Nudzi nam się bez niej. Jest ponuro i nie ma co robić. Jeżeli macie jakieś pomysły co można robić w pochmurny dzień to piszcie w komentarzach.
Bardzo dziękujemy za odwiedziny na blogu. 




Szczęście z powrotu Rasta Świstaka 








Kasia was kocha .


piątek, 24 sierpnia 2012

wtorek, 21 sierpnia 2012

Smile :)

Siema relacja z dzisiaj :
1.Wywrotka do ogródka przez Dariusza
2.Lepa dla Joli od Dariusza
3.Zabawa w piasku budowanie dołu na impreze w piaskownicy (ta sama co ostatnie zdjęcia)
4.Nowa ksywka dla jednej dziewczyny taka śmiechowa że Joka sie tak brechtała że masakra
5.Podchody o 20.00 po jednej rundzie wszyscy wysiedli (maskra)
6.Lanie się wodą utlenioną Kozubków :)




To tyle siema :)



Kasia was kocha .

Zabawa w piasku:)

Siemka dzisiaj zrzuciłyśmy zdjęcia z wczoraj. Było ostro kopaliśmy wielki dół w piaskownicy na jedną małą zabawkę ( stateczek ). Oprócz naszej 3 byli jeszcze Edgar (Alfred ), Karinka, Wika ( fot. ) i Seroż (Pieroż ). Wracałyśmy całe w piachu masakra. Jak to Jola powiedziała : Będzie ostra biba w wannie .  ;p
A oto kilka fotek z wczoraj :

                                                                      
Kopanie ...

Dariusz wpada do dołu ;p

Jola z Jurajską ;o

Pamiętajcie: Kasia was kocha :)

piątek, 17 sierpnia 2012

Sesja nad zalewem !

Siemka tutaj mamy kilka zdjęć które zrobiłyśmy nad zalewem, taka tam mała sesja ;p

Jola:














 Dariusz:




Takie dla brechtów ;p







Tadaa..!
Razem ;**
 To tyle na razie ;D

Barry Loves You ♥

Cześć ! Jesteśmy we 3 ! Ja-Kasia, Daria i  Ola ! Witamy na Barry Loves You ♥

Kasia:
Pseudo: Rasta Świstak
Wiek: 13 lat
O mnie:
Siemka jestem Kasia !
Chodzę do I klasy gimnazjum. Interesuję fotografią,sztuką, sportem i blogowaniem. Kocham jeździć na weidbord'zie i rolkach. Mam również drugiego bloga oto link: http://wekablogpf.blogspot.com/ Zapraszam ! Mam kota o imieniu Tofik ! Będę prowadzić tego bloga razem z Dariuszem i Olą. Zapraszam do odwiedzania naszego bloga !
A oto ja:

Daria: Dariusz
Wiek: 12 lat
O mnie:
Hejo ! Jestem Dariuszek. Lubie jeździć na rolkach razem z Jolą. Interesuje się zmienianiem tematu przy rozmowach. Miałam pupilka Darka chomika który zdechł [*]. Mój ulubiony tekst to Darek otwórz !
Oto ja :


Ola:D
Pseudo: Jola Jurajska
Wiek: 13
O mnie:  to : Kasia Cie Kocha
Cześć jestem Ola ! Lubię robić zdjęcia i filmiki ! Mój ulubiony kolor to turkusowy i czarny ! Ulubiony tekst to: Kasia Cię Kocha ! który ciągle powtarzam. Uwielbiam bić Dariusza oraz rzucać Świstaka niedojrzałymi jagodami ;D Mam swojego pupila świnkę morską G i pieska Lejle ! Idę do I klasy gimnazjum tak jak Świstak tyle że do PG 3, ale może Rasta się do mnie przepisze ;p Zapraszam do odwiedzania naszego bloga ♥ !
Oto ja:


Mamy nadzieję że spodoba się wam nasz blog i zapraszamy do jego odwiedzania.