piątek, 17 sierpnia 2012

Barry Loves You ♥

Cześć ! Jesteśmy we 3 ! Ja-Kasia, Daria i  Ola ! Witamy na Barry Loves You ♥

Kasia:
Pseudo: Rasta Świstak
Wiek: 13 lat
O mnie:
Siemka jestem Kasia !
Chodzę do I klasy gimnazjum. Interesuję fotografią,sztuką, sportem i blogowaniem. Kocham jeździć na weidbord'zie i rolkach. Mam również drugiego bloga oto link: http://wekablogpf.blogspot.com/ Zapraszam ! Mam kota o imieniu Tofik ! Będę prowadzić tego bloga razem z Dariuszem i Olą. Zapraszam do odwiedzania naszego bloga !
A oto ja:

Daria: Dariusz
Wiek: 12 lat
O mnie:
Hejo ! Jestem Dariuszek. Lubie jeździć na rolkach razem z Jolą. Interesuje się zmienianiem tematu przy rozmowach. Miałam pupilka Darka chomika który zdechł [*]. Mój ulubiony tekst to Darek otwórz !
Oto ja :


Ola:D
Pseudo: Jola Jurajska
Wiek: 13
O mnie:  to : Kasia Cie Kocha
Cześć jestem Ola ! Lubię robić zdjęcia i filmiki ! Mój ulubiony kolor to turkusowy i czarny ! Ulubiony tekst to: Kasia Cię Kocha ! który ciągle powtarzam. Uwielbiam bić Dariusza oraz rzucać Świstaka niedojrzałymi jagodami ;D Mam swojego pupila świnkę morską G i pieska Lejle ! Idę do I klasy gimnazjum tak jak Świstak tyle że do PG 3, ale może Rasta się do mnie przepisze ;p Zapraszam do odwiedzania naszego bloga ♥ !
Oto ja:


Mamy nadzieję że spodoba się wam nasz blog i zapraszamy do jego odwiedzania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz